piątek, 2 grudnia 2016

Początki są zawsze trudne...

Hejka,

kompletnie nie wiem jak mam zacząć, może najlepiej od początku, więc skąd się w ogóle tutaj wzięłam?  Jestem w połowie gimnazjum, za chwilę trzeba wybrać liceum, a ja jestem w czarnej dupie. Z takim oto problemem wybrałam się do doradcy zawodowego, opowiedziałam o moich marzeniach, zainteresowaniach. Pani zadała mi proste pytanie " Dlaczego jeszcze nie masz bloga?", pomyślałam, że może coś w tym jest skoro nie pierwsza osoba tak uważa.
Jest piątek wieczór, nie robię nic konkretnego, więc "Hej! Założę bloga!", ciekawa historia hahah.


(Tutaj macie jeden z moich ulubionych)

Może powiem coś więcej... Lubię słuchać muzykę, jeździć na koncerty, spotykać się ze znajomymi. Czyli to co każda nastolatka. Uwielbiam też modę, przeróżne kosmetyki i makijaże, oglądać filmy i... tworzyć filmiki z moimi idolami! Jak wyglądam? Mała wzrostem, wielka sercem...
Spodnie noszę 36, a górę noszę L ponieważ mam co pokazać  hahaha. Twarz okrągła jak ziemniaczek, nosek mały jak u Królewny Śnieżki, który zdobią okulary, oczy koloru nie określonego, policzki twarde, a na nich piegi. Włosy gęste, dosyć długie oraz nie jestem pewna co do ich koloru. Czyli zwykła dziewczyna w okresie dojrzewania....
To chyba na tyle w dzisiejszym poście, chcę żebyście opisały swój wygląd w komentarzu w taki sam sposób jak ja (będę wiedzieć, że ktoś w ogóle to czyta). 

Udostępniajcie bloga, żeby było więcej czytelników.


Moon Cat xo


6 komentarzy:

  1. Czekoladowe oczy, zadziorny uśmiech. Wzrostem niewiele większa, na tą chwile w połowie blondynka. zgaduj zgadula czyja jest ta fryzura xx

    OdpowiedzUsuń
  2. Niebieskie oczy, włosy pospolite brązowe. Wzrost wstyd się przyznać 1.58 m podczas gdy wszyscy wokoło 1.70-1.80, ale podobno małe jest piękne! :D
    MÓJ BLOG :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oczy mieszanina brązu i zieleni. Wzrost przeciętny. Rozmiar M. Włosy krótkie i brązowe choć niebawem inne ;) A o czy będzie mnie więcej twój blog?
    Oto mój: http://mojemysliczycoswiecej.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój blog to rozterki, przygody, odczucia dojrzewającej nastolatki. Post co piątek :)

      Usuń
  4. Weszłam na stronę z małym przekonaniem, że znajdę bloga, który dopiero zaczyna się rodzić i będę mogła go śledzić od początku. Zajrzałam na kilka stron, ale były tam głownie DIY, a chciałam znaleść blog gdzie poczytam o codziennych rozterkach. Wpadłam do Ciebie i zdaje się, że trafiłam w dziesiątkę!
    Trzymam kciuki żebyś nie zrezygnowała (to jeden z powodów przez który sama wacham się pisać-obawa, ze zacznę ale się rozmyślę czy zniechęcę)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałabym pisać jak nadłużej, planuję dodawać post co każdy piątek :)

      Usuń